Załóż konto | Zaloguj

Pan szuka pani Żary

Promowane
22 lis 07:44

Szukam dziewczyny do 50 -80 km od Wolsztyna (możesz być też z innego województwa ,będziesz mogła zamieszkać u mnie ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Wolsztyn
22 lis 07:44
Ogólnopolskie
Wolsztyn
22 lis 07:43

Nietypowa oferta – nietypowego faceta. Szukam dziewczyny, która nie szuka sponsora i trafiła tutaj z czystej ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Nowy Tomyśl
22 lis 07:43
Ogólnopolskie
Nowy Tomyśl
20 lis 22:57

Zapracowany , normalny, sympatyczny i atrakcyjny facet, biznesmen szuka Pani. Jak we wczesniejszym ogłoszeniu.. ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Warszawa
20 lis 22:57
Ogólnopolskie
Warszawa
17 lis 12:31

Witam chętnie poznam jakąś fajną dziewczyne do 30l ja mam 30latek jestem całkowicie normalny i pozytywnie zakrecony ...

Pan szuka pani
Lokalne
Powiat Żarski
17 lis 12:31
Lokalne
Powiat Żarski
Pozostałe ogłoszenia
11 sie 10:19

Witam.Szukam dziewczyny. Ja 22 lata,szczupły,wysoki,zmotoryzowany,z lokum.Proszę o kontakt meilowy..

Pan szuka pani
11 sie 10:19
11 sie 10:01

MILY ZADBANY 38 LATEK SZUKA DYSKRETNEJ ZDECYDOWANEJ KOBIETY NA MILE DYSKRETNE SPOTKANIA .

Pan szuka pani
11 sie 10:01
08 sie 11:10

Jestem od nie dawna samotny a ze nie mam motywacji szukac kogos znajc mnie ty poznajmy sie 37latek

Za darmo
Pan szuka pani
08 sie 11:10
Za darmo
06 sie 09:37

szukam przyjaciółki, koleżanki a może coś więcej. okolice lubska

Pan szuka pani
06 sie 09:37
02 sie 03:14

szukam Pani ok 40, na dzisiejszy wieczor, oferuje lokum i Martini, tylko dzis...:) 511540758

Pan szuka pani
02 sie 03:14
18 lip 12:45

mam 20lat szukam jakiejś fajnej kobiety w podobnym wieku na przygode

Pan szuka pani
18 lip 12:45
13 lip 10:32

Witam ! Mily kulturalny szczuply zadbany trzydziestoparolatek spotka sie z fajna dziewczyna/pania

Pan szuka pani
13 lip 10:32
03 lip 15:47

WITAM JESTEM MLODYM26LATKIEM WESOLYM WIEDZACYM CO CHCE OD ZYCIA CHETNIE POZNAM JAKAS MILA PANIA DO SPEDZANIA RAZEM MILE ...

Pan szuka pani
03 lip 15:47
28 cze 16:52
Poszukuję Pani z Żar i okolic

Witam. Szukam jakiejś Pani do 26 lat z Żar i okolic do pofiglowania w wolnym czasie. Napisz, a na pewno nie pożałujesz

Pan szuka pani
28 cze 16:52
21 cze 08:53
Milej normalnej szukam do pogadania moze coś wiecej...:)

mam 25 lat jestem z Żar po rozstaniu szukam kogos z kim mozna pogadac wypic kawe , piwko:) mieszkam sam , pracuje nie lubie ...

Pan szuka pani
21 cze 08:53
07 cze 18:34
szukam pani do popisania - bo mi nudno

witam serdecznie chetnie poznam pania wiek bez znaczenia które zechce ze mną popisac ,bo strasznie mi sie nudzi wiek 37.pozd

Pan szuka pani
07 cze 18:34
06 cze 22:50
dyskretny młody mąż

poznam dyskretne panie mężatki w celu oderwania sie od codziennosci, przygody i zabawy. Jestem zadbanym mezczyzna 30 lat i ...

Pan szuka pani
06 cze 22:50
25 maj 16:03
Pan szuka Pani.

Mam 44 lata,jestem po rozwodzie i poszukuję Pani na spędzenie miłych chwil we dwoje-mam na myśli nie tylko seks,ale po ...

Pan szuka pani
25 maj 16:03
09 maj 21:39
poznam przyjaciułkę

witam mam 34 latka żonaty ale samotny poznam przyjaciółkę stan cywilny bez znaczenia ALE Z BARDZO MAŁYM BIUSTEM

Pan szuka pani
09 maj 21:39
09 maj 21:23
PRZYJACIUŁKI

WITAM WSZYSTKIE MIŁE PANIE MAM 34 LATKA ŻONATY ALE ZNUDZONY SZUKAM PRZYJACIUŁKI NA DŁUSZOM ZNAJOMOŚC STAN CYWILNY BEZ ...

Pan szuka pani
09 maj 21:23
01 maj 12:15
poznam panią ja37l

napisze email a reszte odpisze

Pan szuka pani
01 maj 12:15
28 kwi 17:42
Poznam atrakcyjna inteligentna dziewczyne

poznam dziewczyne, zaopiekuje sie, kino, teatr, basen itp facet 36 lat wysoki na poziomie

Pan szuka pani
28 kwi 17:42
26 kwi 13:01
Normalny szuka normalnej

Jestem normalnym 39 latkiem i szukam normalnej dziewczyny ,czy znajdzie sie tutaj taka?

Pan szuka pani
26 kwi 13:01
11 kwi 16:21
nieśmialy

Hejka jestem 19 latkiem prawiczkiem szukam jakiej pani chetnej na mnie . Nie naleze do ladnych . Wiek nie ma znaczenia chetne ...

Pan szuka pani
11 kwi 16:21
10 kwi 10:34
DLA STARSZYCH PAŃ

Mam dośc młodego ciała i mam ochote na starsze ciało- prosze pisac .Powyżej 35lat pozd

Pan szuka pani
10 kwi 10:34
09 kwi 21:49
Majówka 2014

Zapraszam dziewczynę w wieku 28-35 lat na majówkę w Żarach lub w Żaganiu. Tak się złożyło,że ze znajomymi chodzę ...

Pan szuka pani
09 kwi 21:49
01 kwi 00:23
Szukam stałej dziewczyny.

Mam 34 l 180 cm jestem stały... dość wrażliwy, przyjacielski wyrozumiały,szczery.

Pan szuka pani
01 kwi 00:23
29 mar 13:42
Spotkanie

Spotkam się z Kobietą gotową na wszystko ;)

Pan szuka pani
29 mar 13:42
26 mar 17:18
zapraszam spragnione mezatki:)

przystojny zadbany 32l poszukuje kobiety do wiadomoge celu. moze byc tez znajomosc wirtualna.

Pan szuka pani
26 mar 17:18
17 mar 22:19
POSZUKIWANA

Mężczyzna lat 41 pozna kobietę w celu spędzenia miło wolnego czasu a może wyniknie z tego coś więcej :)

Pan szuka pani
17 mar 22:19
15 mar 16:11
zwariowalem

Szukam pani 18-30 lat. Mam mieszkanie, możesz się wprowadzić.

Pan szuka pani
15 mar 16:11
07 mar 17:44
miłe kobiety do spotkań i przyjaźni

poznam miłą kobietę do spotkań. i wszystkiego. dyskrecja i kultura z obydwu stron.

Pan szuka pani
07 mar 17:44
26 lut 17:12
Zabawa bez zobowiazan

Witam jestem kulturalnym zadbanym facetem w wieku 30 lat,szukam inteligentnych otwartych kobiet ktore cenia dyskrecje oraz ...

Pan szuka pani
26 lut 17:12
20 lut 19:17
WIOSNA

Ja lat 41, 176cm, rozważny, ugodowy, towarzyski, lubiący aktywnie spędzać czas wolny w szczególności na rowerku. W ...

Pan szuka pani
20 lut 19:17
08 lut 20:49
poznam miłom w ciąży

WITAM MAM 34 LATKA POZNAM DZIEWCZYNE / KOBIETE W CIĄŻY STAN CYWILNY BEZ ZNACZENIA

Pan szuka pani
08 lut 20:49
06 lut 10:55
szukam dojrzałej kobiety

witam was kobietki mam 34lata jestem sredniego wzrostu opalony i zadbany umowie sie chetnie z powazna kobieto ktora wie czego ...

Pan szuka pani
06 lut 10:55
04 lut 07:41
pawel

Na imie mam pawel lat 27 i poszukuje prawdziwej milosci

Pan szuka pani
04 lut 07:41
29 sty 14:38
przedsiebierca z warszawy przejazdem

dzien dobry jestem przejazdem w zarach od 31.01 do 2.02 i poszukuje milej pani ktora umili mi wekennd oczywiscie sprawa do ...

Pan szuka pani
29 sty 14:38
26 sty 18:51
poznam pania

poznam pania w wieku 30 do 50 lat w celu miłego spędzenia czasu na obopólnej czulosci

Pan szuka pani
26 sty 18:51
24 sty 18:51
samotny w zwiążku

WITAM MAM 34 LATKA JAK W TYTULE SAMOTNY W MAŁŻEŃSTWIE POZNAM MIŁOM KOBIETĘ/ DZIEWCZYNE WIEK BEZ ZNACZENIA CZEKAM NA ...

Pan szuka pani
24 sty 18:51
15 sty 10:30
szukam panny na spotkania

cześc jestem sebastian mam 22 lata okolica żar szukam pani na nudne dni jeśli ci się nudzi lubisz jak dużo leci ;) i nie ...

Pan szuka pani
15 sty 10:30
09 sty 18:57
poznam miłom zwyczajnom

witam mam na imię sławek mam 33 latka jestem żonaty ale niestety samotny poznam dziewczynę/kobietę na początek mogą ...

Pan szuka pani
09 sty 18:57
05 sty 17:46
Poszukuję dominujacej kobiety

Jestem młodym 18 letnim chłopakiem pragnącym ulegać kobiecie służyć jej itp. Twój wiek nie gra roli. pozdrawiam

Pan szuka pani
05 sty 17:46
02 sty 15:44
Możę chwila zapomnienia??

Młody sympatyczny mężczyzna, brunet szczupłej budowy . Grzeczny ,towarzyski, kulturalny. Zaopiekuje się Toba ,porozmawia ...

Pan szuka pani
02 sty 15:44
01 sty 22:29
Szukam Pani na miłe niezobowiązujące spotkanie Żary
Szukam Pani na miłe niezobowiązujące spotkanie

Witam :) Szukam pani na jutrzejszy wieczór/noc - bez zobowiązań, na razem młe spędzone chwile. Żary i okolice.

Pan szuka pani
01 sty 22:29
30 gru 18:31
Pan 53 szuka samotnej

Pan 53 l.szuka samotnej pani w wieku 48-55 l. cel wieczory we dwoje i coś więcej .

Pan szuka pani
30 gru 18:31
28 gru 21:08
poznam przyjaciułkę

witam miłe panie poznam kobietę/dziewczynę wiek niema znaczenia ja jestem żonaty szukam przyjaciółki żeby miło ...

Pan szuka pani
28 gru 21:08
28 gru 17:34
spotkanie

Szukam dziewczyny w wieku 18-30 lat. Cel różny, to zależy od ciebie. 5 stycznia wracam do Niemiec

Pan szuka pani
28 gru 17:34
21 gru 01:33
SZUKAM KOLEZANKI OD 18-33lat

szukam kolezanki zeby mile spedzic razem sobotni wieczor mam 24lata:)nie jestem brzydki:)

Pan szuka pani
21 gru 01:33
10 gru 08:39
Luźna znajomość

poszukuję pani z Żar lub okolic do luźnej znajomości, nie szukam księżniczki, chętnie poznam panią w wieku 40 - 55 ...

Pan szuka pani
10 gru 08:39
02 gru 15:23
Poznam mila panią lub pare Żary
Poznam mila panią lub pare

Jak w temacie wyzej. Poznam mila pania lub pare do wyjscia na kawe czy piwko wieczorem. Prosze pisac na email.mile by bylo ...

Pan szuka pani
02 gru 15:23
02 gru 15:20
Zaprosze panie na kawe Żary
Zaprosze panie na kawe

Poznam mila pania,zaprosze na kawe i spedze milo czas. Mam 27 lat, twoj wiek,stan cywilny i sytuacja majatkowa nie gra ...

Pan szuka pani
02 gru 15:20
27 lis 13:54
Szukam kobiety!!Sobota

Witam, szukam kobiety do 30-stki, Ja 22 lata wyskoki..mobilny, samochód/lokum

Pan szuka pani
27 lis 13:54
25 lis 16:30
Szukam pani z Zar

Poszukuje pani z Żar do max 35 lat. Ja kawaler, wysoki brunet.Zainteresowane panie proszę o sms-a a ja oddzwonię.

Pan szuka pani
25 lis 16:30
25 lis 14:08
Jerzy T był w wojku 1972r i szuka pierwszej miłości

Mój siąsiad Jerzy T był w wojsku 1972roku w Żarach i zapoznał dziewczynę o imieniu Wanda,jeśli nie pomylił ...

Pan szuka pani
25 lis 14:08

Kategorie w Żarach

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie