Załóż konto | Zaloguj

Randki i przyjaciele Żary

Pani szuka pana (8)
Pani szuka pani (5)
Pan szuka pani (102)
Pan szuka pana (80)
Para szuka (13)
Promowane
19 paź 10:29

Szukam dziewczyny do 50 -80 km od Wolsztyna (możesz być też z innego województwa ,będziesz mogła zamieszkać u mnie ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Ogólnopolskie
Wolsztyn
19 paź 10:29
Ogólnopolskie
Wolsztyn
19 paź 10:26

Nietypowa oferta – nietypowego faceta. Szukam dziewczyny, która nie szuka sponsora i trafiła tutaj z czystej ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Ogólnopolskie
Nowy Tomyśl
19 paź 10:26
Ogólnopolskie
Nowy Tomyśl
13 paź 11:12

Witam! Poznam dojrzałą interesująca kobietę-dziewczynę do przyjaźni, możliwość sp. Oczekuje konkretnych ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Regionalne
Gorzów Wielkopolski
13 paź 11:12
Regionalne
Gorzów Wielkopolski
Pozostałe ogłoszenia
dzisiaj 09:41

ŻARY okolica facet spotka się z facetem konkretem pisać

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 09:41
dzisiaj 09:41

spotkam się z zadbanym facetem na zabawę konkretnie, żary okolice opisz się odpisz

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 09:41
dzisiaj 08:02

Witam bywam w polscy raz na jakiś czas poznam panią w wiadomym celu.(dyzma007@tlen.pL)

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 08:02
wczoraj 22:44

Witam miłe Panie.Poszukuje zdecydowanej kobiety do niezobowiązujących spotkań Żary,Żagań ,Z.Góra i okolice.Ja miły, ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:44
wczoraj 22:44

Dzień dobry.Jestem z Żar.Mam na imię Kamil 38lat,wolny ,wysoki193,brunet,pracuje,własne mieszkanie,auto.Szukam ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:44
wczoraj 02:54

Witam, mam 21lat, jestem z okolic Żagania, poszukuje mobilnego kumpla, najlepiej z lokum. Wiecej informacji - zapraszam na ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
wczoraj 02:54
21 paź 09:41

Szukam kogos niedoswiadczonego mlodego chcacego sprobowac jak to jest. Ja 24 lata wysoki szczuply normalny. Wiecej info w ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
21 paź 09:41
20 paź 19:31

Wolny 22 latek zaprasza panie od pon do pt w trasie jako kierowca ciezarowki ale soboty i niedziele moge poswiecic tylko ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
20 paź 19:31
19 paź 19:37

poznam panią w wieku jak wyżej najlepiej mężatkę ale nie koniecznie do miłych spotkań, reszta do omówienia

Randki i przyjacielePan szuka pani
19 paź 19:37
17 paź 03:56

Szukam pani po 40 z ktora milo mozna spedzic czas,jesli jestes zainteresowana~napisz.Jestem mila i sympatyczna kobitka,ktora ...

Randki i przyjacielePani szuka pani
17 paź 03:56
16 paź 20:19

Mam48 lat. mieszkam na stale w Niemczech. Poznam kobiete, ktora w przyszlosci u mnie zamieszka.

Randki i przyjacielePan szuka pani
16 paź 20:19
16 paź 19:48

Jak w tytule ;) ja zadbany 21 latek szukający przygody ;) wiek nie ma znaczenia ;) panie nie bać się pisać nie gryze, ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
16 paź 19:48
16 paź 18:26

hej szukam mlodszego kumpla ja A. jestem mobilny

Randki i przyjacielePan szuka pana
16 paź 18:26
14 paź 10:36

Witam wszystkich. Jesli spelniasz te kryteria pisz -jestes mlody - inteligentny -niedoswiadczony - zdecydowany - nie ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
14 paź 10:36
14 paź 05:21

Witam - Ja wysoki zadbany lat 44. Poznam kolegę lub dwóch. Jeżeli chcecie mnie poznać dajcie znać . Pozdrawiam - Marek.

Randki i przyjacielePan szuka pana
14 paź 05:21
14 paź 05:21

Witam - poznam fajną dyskretną parę do miłych niezobowiązujących spotkań. Ja zadbany wysoki facet lat 44 z własnym ...

Randki i przyjacielePara szuka
14 paź 05:21
14 paź 05:21

Witam, ja Łukasz lat 45, zadbany, wysoki, poznam super fajną przyjaciółkę. Napisz do mnie - czekam - pa

Randki i przyjacielePan szuka pani
14 paź 05:21
12 paź 22:18

25letni mężczyzna, zadbany ,bez nałogów pozna starszą od siebie kobietę do miłego spędzania wolnych chwil... Więcej ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
12 paź 22:18
10 paź 18:56

Mam 26 lat. Jestem może młodym - w zależności od punktu widzenia, ale i odpowiedzialnym człowiekiem. Przechodzę przez ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
10 paź 18:56
08 paź 12:02

szukam przyjaciolki chcesz napisz dogadamy sie:)

Randki i przyjacielePani szuka pani
08 paź 12:02
08 paź 10:11

Witam. Szukamy pana bi do wspolnych zabaw tak do 35 lat

Randki i przyjacielePara szuka
08 paź 10:11
04 paź 20:19

szukam pani do 58 lat ,która ma zamiar spedzic przyszlosc u mego boku jestem wolny itez takiej pani poszukuje ,jeżeli ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
04 paź 20:19
04 paź 17:13

witam.jesli chcesz mnie poznac to napisz:) spelnie twoje kazde fantazje

Randki i przyjacielePani szuka pani
04 paź 17:13
04 paź 13:01

doświadczony bi 39 lat szczupły zadbany dyskretny z lokum szuka kogoś do spotkań

Randki i przyjacielePan szuka pana
04 paź 13:01
03 paź 14:53

Młody, miły, trochę nieśmiały chłopak szuka znajomości. Jestem z żar. 175cm, szczupły. Gdybyś chciała się ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
03 paź 14:53
02 paź 22:40

Poznam miłą i sympatyczną kobietę do wspólnego spędzania czasu, wyjść do kina na kawę, miłej rozmowy. Szukam ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
02 paź 22:40
02 paź 20:42

Witam, mam 21 lat. Jak w tytule poznam dziewczynę/kobietę. Jestem otwarty na różne propozycję. Tylko poważne oferty. ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
02 paź 20:42
02 paź 16:57

Pana w wieku 55+ lub otyłych zapraszam do znajomości. Miło było by nie na raz. Odpowiedz z tel przyśpieszy kontakt.

Randki i przyjacielePan szuka pana
02 paź 16:57
02 paź 15:20

Arakcyjny, elegancki, wysoki i szczuply po 40 z Niemiec pozna elegancka, atrakcyjna dziewczyna/kobieta.

Randki i przyjacielePan szuka pani
02 paź 15:20
01 paź 11:30

Mam złote loczki (nie mylić z blondem) i wąskie boczki, nie szukam frajera lecz PRZYJACIELA. Z ciekawości zajrzałam na ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
01 paź 11:30
29 wrz 06:43

Poznam faceta do spotkań ; dysponuję czasem i wolnym mieszkaniem.

Randki i przyjacielePan szuka pana
29 wrz 06:43
27 wrz 21:50

Na stałe ? Szukam uczciwej i w miarę ładnej dziewczyny , kobiety do 45 lat może być po przejściach, rozwodzie i może ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 21:50
26 wrz 09:29

witam szukam milosci ,przygody,sexu bez zobowiązań kobiet , kobiet shemale i transsexualnych od 19 do35lat to moj e-mail ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
26 wrz 09:29
25 wrz 13:07

Atrakcyjny, szczuply, zadbany meczyzna, zawsze elegancki na wysokiem poziomie, 190/90, brunet, niebieskie oczy, niepalacy ...

Randki i przyjacielePara szuka
25 wrz 13:07
18 wrz 09:42

24 latek szuka sąsiadki z którą będzie mogła tego i tamtego, wiek bez znaczenia

Randki i przyjacielePan szuka pani
18 wrz 09:42
14 wrz 16:56

Mam 43 lata, zonaty, pozna kobiete lub parę do spotkan. Wiecej informacji prosze na meila;komtor1@wp.pl

Randki i przyjacielePan szuka pani
14 wrz 16:56
14 wrz 16:49

Witam juz nie mlody bo 60l juz jest ale i mlodych nie szukam lecz faceta w zblizonym wieku.Jestes robotnikiem inteligentem ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
14 wrz 16:49
11 wrz 19:50

ja 25/180/71/17 poznam aktywnego, szczupłego kumpla do max 30 lat. Wiecej na priv.

Randki i przyjacielePan szuka pana
11 wrz 19:50
11 wrz 19:50

Ja 25/180/70/17 szukam ziomka max 28 lat zadbanego, wysportowanego (szczupłego), bez owłosienia do zabaw w klimatach ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
11 wrz 19:50
08 wrz 10:30

Witamy jak w tytule szukamy par,pan na spotkanie w srode w żarach na male party..My k 31bi m 30hetero,szukamy ludzi ...

Randki i przyjacielePara szuka
08 wrz 10:30
06 wrz 10:07

fajny facet 36 lat, wysoki , samodzielny pozna kobiete

Randki i przyjacielePan szuka pani
06 wrz 10:07
03 wrz 18:35

Mam 33 lata i w kazdy czwartek jestem w Zarach. Dzukam pana bi najlepiej geje i z lokum do ktorego moglbym wpasc za kazdym ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
03 wrz 18:35
03 wrz 16:06

Witam mam 21 lat 1.70 wzrostu imie bastek poznam kobiete dziewczyne wiek bez znaczenia do miłego spędzenia czasu może ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
03 wrz 16:06
01 wrz 21:52

jestem emerytem ,wdowcem w sile zdrowy ,i dlatego szukam drugiej polowy celem zalozenia stałego związku .bliższe szczegoly ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
01 wrz 21:52
01 wrz 21:52

jak w tytule szukam Pani co poważnie myśli o ulozeniu sobie zycia na przyszlosc . jestem wdowcem wczesnym emerytem ,tylko ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
01 wrz 21:52
01 wrz 15:31

Szukam Pani 40-55 dostalego zwiazzku. wiecej inf.na meil. pozdrawiam.

Randki i przyjacielePan szuka pani
01 wrz 15:31
31 sie 16:42

Witam , szukam chętnych Pań do lat 30 na spotkania dyskretne na terenie Żar lub bliskich okolic , może być Zielona Góra ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
31 sie 16:42
30 sie 17:34

WITAM mam na imię Darek 34 lata jestem z Żar jestem samotny w związku poznam przyjaciółkę na dobre i na złe stan ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
30 sie 17:34
29 sie 19:45

poznam pana lub panów z lokum. Mam 38 lat. Plener i samochód odpada. Pozdrawiam

Randki i przyjacielePan szuka pana
29 sie 19:45
29 sie 10:29

Fajna parka 30/38 poznam pania do przyjazni i nie tylko mamy lokum

Randki i przyjacielePara szuka
29 sie 10:29

Kategorie w Żarach

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie